Hogyan változtass életmódot?

Moving room

Európa Café étterem – családias hely, minden évszakban

2021. december 30. - Csányi Zsófia

Beköszöntött a tél, de Budapest belvárosában továbbra is vannak olyan helyek, amelyek nyitott terasszal rendelkeznek. Érdemes kipróbálni a hideg idő ellenére ezeket a helyeket. Nemrégiben a Váci utca 45. szám alatti Európa Caféban jártam.

Már messziről jól észrevenni, a kivilágított és már ünnepi díszekben pompázó éttermet. Közelebb menve a hostessek kedvesen helyet kínáltak nekem és természetesen a teraszt választottam. Nagyon barátságos, családias hangulat kerített hatalmába. Többen ültek már kint, halkan szólt a zene, az asztalokon gyertyák égtek. Először egy forró gyümölcs teát kértem, hogy belülről is átmelegítsem magam. Erre tulajdonképpen nem volt szükség, mert én, aki igen fázós vagyok, nem éreztem az alacsony hőmérsékletet a fűtött és plédekkel ellátott terasznak köszönhetően.

270080766_980236662899130_5293478219652030824_n.jpg

Az étel- is itallapot nézve nagyon kedvezőek az árak, van lehetőség az ott szereplő ételek mellett, heti és havi menüből is választani. Nem felejtkeztek el a vegetáriánusokról sem, így nekik is opció lehet az Európa Café.

etel.jpg

Az étlapról a magyaros szűzérmét steakburgonyával fogást választottam. Amíg vártam a vacsorám, addig körbe néztem bent is. Modern hely, ahol készülnek a fogások és az italpult is nagyon dizájnos. Van egy felső szint is, amelyet két oldalról lehet kis csigalépcsőn megközelíteni. Mindkét oldal több férőhelyes és nagyon hangulatos, kuckós, romantikus hatást keltett. Nagyon tetszett, teljesen oda voltam érte. A karácsonyi díszítések pluszban fokozzák a hangulatot. Gondoltam is, hogy ha legközelebb jövök társasággal vagy a barátommal, akkor mindenképp kipróbáljuk a fenti beülős részt is.

269926084_1001896457345781_6317843414841482074_n.jpg

Visszatértem a teraszra és lassan megérkezett a vacsorám is. Kellemes fogást választottam, meg voltam elégedve vele, nagyon ízlett a szűzérme, a steakburgonya a hozzájáró lecsóval. Az adag is pont elég volt. Desszertet is választottam, kipróbáltam a házi almás pitét, amit vanília fagyival és tejszínhabbal tálaltak, valóban isteni választás, mindenkinek csak ajánlani tudom!

kicsi.jpg

Különlegesség, hogy egyedi sörkoktél lehetőség is van az itallapon.

Jó választás az Európa Café minden évszakban családdal, barátokkal, vagy a párunkkal egyaránt. Én biztosan máskor is betérek!

Facebook elérhetőség https://www.facebook.com/Europacaffee

Instagram: europacaffee

A bejegyzés trackback címe:

https://movingroom.blog.hu/api/trackback/id/tr2016787246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása