Hogyan változtass életmódot?

Moving room

Brokkolikrémleves

2021. november 04. - Csányi Zsófia

252165772_904015340229415_589744982476585580_n.jpg

Hozzávalók:

1 fej brokkoli

1 db burgonya

3 gerezd fokhagyma

2 szál újhagyma

1,5 dl növényi tejszín

só, bors

szerecsendió

Elkészítés: A brokkolit rózsáira szedjük, a burgonyát meghámozzuk, felkockázzuk, a fokhagymákat is megpucoljuk, valamint az újhagyma zöld részét levágjuk. Ezeket mind egy edénybe tesszük és felengedjük vízzel. Forraljuk 10-15 percig, amíg a zöldségek nem puhultak meg eléggé. Amint kellően megfőttek én mindig leöntök róla egy jó adag vizet és félreteszem. Ha nem elég folyós később hozzáteszem, bár én jobban szeretem sűrűbb a leves. Botmixerrel összeturmixolom a zöldségeket, majd hozzáadom a tejszínt és a fűszereket. Én fenyőmaggal tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://movingroom.blog.hu/api/trackback/id/tr5516746176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása