Hogyan változtass életmódot?

Moving room

Rakott brokkoli szójagranulátummal

2020. szeptember 23. - Csányi Zsófia

Nagyon szeretem a brokkolit és kíváncsi voltam, hogy darált hús helyett szójagranulátummal milyen lesz a végeredmény.

Hozzávalók:

1 fej vöröshagyma

1 gerezd fokhagyma

500 g brokkoli

100 g szójagranulátum

450 g tejföl

Trappista sajt 

ízlés szerint só

ízlés szerint bors őrölt 

ízlés szerint pirospaprika édes őrölt

1 dl kókuszolaj

Kevés vaj

 

Elkészítés:

1) A szójagranulátumot felöntjük annyi vízzel, hogy ellepje egy ujjnyi vastagon. Érdemes megsózni majd, én 3 órát hagytam állni, utána leöntöttem róla a vizet.

2) A rózsáira szedett brokkolit sós vízben megfőzzük.

3) Elkészítjük a szójagranulátumos ragut. Kókuszolajon üvegesre pirítjuk a hagymát, majd 1 teáskanál pirospaprika rá és érdemes felönteni némi vízzel, hogy ne égjen oda a pirospaprika

4) Ezután belerakjuk a szójagranulátumot, sózzuk, borsozzuk és felöntjük 1-2 dl vízzel, majd 15 percig főzzük.

5) Én jénai tálban készítem, annak az oldalát bevajaztam.

6) Alulra kerülnek a brokkolik, majd a kész szójagranulátumos ragu, rá a tejföl, majd a maradék brokkoli és a végén a tetejére ráreszeltem a sajtot.

dsc_0592_1.JPG

Majd sütőben 40 percig sütöttem 180 fokon.

dsc_0594_1.jpg

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://movingroom.blog.hu/api/trackback/id/tr10016212322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása